Fyra barn på fyra och ett halvt år…

IMG_0053
Idag är vi inne i 23 fulla veckor.

Jag har av förklarliga skäl inte skrivit om det på bloggen (den har ju inte varit så aktiv). Men vi väntar alltså vårt fjärde barn. Nea kommer vara 4,5 år när bebisen kommer. Lo fyller tre i närheten av BF och Mio kommer vara 1,5.

Graviditeten är som mina graviditeter brukar vara (förutom att jag mått illa i början- denna gången) vilket innebär att jag är konstant trött, drömmer mardrömmar och har foglossning.
I övrigt mår jag bra!
Bebisen rör sig mycket och jag har känt av det sedan vecka 11 typ… Jag är så nyfiken och helt ärligt lite nervös. Och väldigt väldigt lycklig!
Fyra barn… På fyra och ett halvt år.

Ikväll är det kalasfix och sova som gäller för mig. Idag har jag och stora barnen varit på teater och sen lekt med kompisar hela dagen.
De har byggt kojor och stökat loss ordentligt här hemma!

IMG_0059

IMG_0061

Lämna en kommentar